Štraser, V. (2015). Zastupljenost koncepta informacijske pismenosti u strateškim dokumentima osnovnoškolske ustanove
(studija slučaja OŠ Bakar) (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:320192
Štraser, Vesna. "Zastupljenost koncepta informacijske pismenosti u strateškim dokumentima osnovnoškolske ustanove
(studija slučaja OŠ Bakar)." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:320192
Štraser, Vesna. "Zastupljenost koncepta informacijske pismenosti u strateškim dokumentima osnovnoškolske ustanove
(studija slučaja OŠ Bakar)." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:320192
Štraser, V. (2015). 'Zastupljenost koncepta informacijske pismenosti u strateškim dokumentima osnovnoškolske ustanove
(studija slučaja OŠ Bakar)', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:320192
Štraser V. Zastupljenost koncepta informacijske pismenosti u strateškim dokumentima osnovnoškolske ustanove
(studija slučaja OŠ Bakar) [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:320192
V. Štraser, "Zastupljenost koncepta informacijske pismenosti u strateškim dokumentima osnovnoškolske ustanove
(studija slučaja OŠ Bakar)", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:320192