Golubović, A. (2018). Učiteljski poziv i odgajanje: razmatranje iz perspektive filozofije odgoja. Odgojno-obrazovne teme, 1. (1-2), 141-162. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:929959
Golubović, Aleksandra. "Učiteljski poziv i odgajanje: razmatranje iz perspektive filozofije odgoja." Odgojno-obrazovne teme, vol. 1, br. 1-2, 2018, str. 141-162. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:929959
Golubović, Aleksandra. "Učiteljski poziv i odgajanje: razmatranje iz perspektive filozofije odgoja." Odgojno-obrazovne teme 1, br. 1-2 (2018): 141-162. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:929959
Golubović, A. (2018) 'Učiteljski poziv i odgajanje: razmatranje iz perspektive filozofije odgoja', Odgojno-obrazovne teme, 1(1-2), str. 141-162. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:929959 (Datum pristupa: 21.12.2024.)
Golubović A. Učiteljski poziv i odgajanje: razmatranje iz perspektive filozofije odgoja. Odgojno-obrazovne teme [Internet]. 2018. [pristupljeno 21.12.2024.];1(1-2):141-162. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:929959
A. Golubović, "Učiteljski poziv i odgajanje: razmatranje iz perspektive filozofije odgoja", Odgojno-obrazovne teme, vol. 1, br. 1-2, str. 141-162, 2018. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:929959. [Citirano: 21.12.2024.]