Beg, I. (2020). Intermedijalne prakse osjetilnog marketinga (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:045598
Beg, Ivana. "Intermedijalne prakse osjetilnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:045598
Beg, Ivana. "Intermedijalne prakse osjetilnog marketinga." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:045598
Beg, I. (2020). 'Intermedijalne prakse osjetilnog marketinga', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:045598
Beg I. Intermedijalne prakse osjetilnog marketinga [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:045598
I. Beg, "Intermedijalne prakse osjetilnog marketinga", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:045598