Broz, L. (2021). Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike" (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:010324
Broz, Lea. "Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike"." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:010324
Broz, Lea. "Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike"." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:010324
Broz, L. (2021). 'Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike"', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 25.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:010324
Broz L. Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike" [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 25.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:010324
L. Broz, "Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike"", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:010324