završni rad
Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike"
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:186:010324

Broz, Lea
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za kulturalne studije

Institucijski repozitorij: Repozitorij Filozofskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Broz, L. (2021). Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike" (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:010324

Broz, Lea. "Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike"." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:010324

Broz, Lea. "Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike"." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:010324

Broz, L. (2021). 'Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike"', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:010324

Broz L. Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike" [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:010324

L. Broz, "Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike"", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:010324