završni rad
Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, 2015. urn:nbn:hr:186:698633

Bolčević, Valentina
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju

Institucijski repozitorij: Repozitorij Filozofskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Bolčević, V. (2015). Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

Bolčević, Valentina. "Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

Bolčević, Valentina. "Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

Bolčević, V. (2015). 'Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

Bolčević V. Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

V. Bolčević, "Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633