Šimek, L., Ledić, J. i Martinac Dorčić, T. (2020). Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu. Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 161. (3 - 4), 291-314. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:622914
Šimek, Lucija, et al. "Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu." Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, vol. 161, br. 3 - 4, 2020, str. 291-314. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:622914
Šimek, Lucija, Jasminka Ledić i Tamara Martinac Dorčić. "Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu." Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju 161, br. 3 - 4 (2020): 291-314. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:622914
Šimek, L., Ledić, J. i Martinac Dorčić, T. (2020) 'Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu', Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 161(3 - 4), str. 291-314. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:622914 (Datum pristupa: 27.11.2024.)
Šimek L, Ledić J, Martinac Dorčić T. Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu. Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju [Internet]. 2020. [pristupljeno 27.11.2024.];161(3 - 4):291-314. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:622914
L. Šimek, J. Ledić i T. Martinac Dorčić, "Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu", Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, vol. 161, br. 3 - 4, str. 291-314, 2020. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:622914. [Citirano: 27.11.2024.]