Vodopija Krstanović, I. i Badurina, D. (2020). Integrirano usvajanje stranoga jezika i sadržaja (CLIL): prednosti, izazovi i mjere.. Metodički vidici, 11. (11), 69-90. doi: 10.19090/mv.2020.11.69-90
Vodopija Krstanović, Irena i Dorina Badurina. "Integrirano usvajanje stranoga jezika i sadržaja (CLIL): prednosti, izazovi i mjere.." Metodički vidici, vol. 11, br. 11, 2020, str. 69-90. https://doi.org/10.19090/mv.2020.11.69-90
Vodopija Krstanović, Irena i Dorina Badurina. "Integrirano usvajanje stranoga jezika i sadržaja (CLIL): prednosti, izazovi i mjere.." Metodički vidici 11, br. 11 (2020): 69-90. https://doi.org/10.19090/mv.2020.11.69-90
Vodopija Krstanović, I. i Badurina, D. (2020) 'Integrirano usvajanje stranoga jezika i sadržaja (CLIL): prednosti, izazovi i mjere.', Metodički vidici, 11(11), str. 69-90. doi: 10.19090/mv.2020.11.69-90
Vodopija Krstanović I, Badurina D. Integrirano usvajanje stranoga jezika i sadržaja (CLIL): prednosti, izazovi i mjere.. Metodički vidici [Internet]. 2020. [pristupljeno 23.11.2024.];11(11):69-90. doi: 10.19090/mv.2020.11.69-90
I. Vodopija Krstanović i D. Badurina, "Integrirano usvajanje stranoga jezika i sadržaja (CLIL): prednosti, izazovi i mjere.", Metodički vidici, vol. 11, br. 11, str. 69-90, 2020. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:725752. [Citirano: 23.11.2024.]