doktorski rad
Uloga školskih volonterskih programa u razvoju obilježja građanina održivosti - studija slučaja
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:186:029160

Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju

Institucijski repozitorij: Repozitorij Filozofskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Čekolj, N. (2024). Uloga školskih volonterskih programa u razvoju obilježja građanina održivosti - studija slučaja (Doktorski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:029160

Čekolj, Nadja. "Uloga školskih volonterskih programa u razvoju obilježja građanina održivosti - studija slučaja." Doktorski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:029160

Čekolj, Nadja. "Uloga školskih volonterskih programa u razvoju obilježja građanina održivosti - studija slučaja." Doktorski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:029160

Čekolj, N. (2024). 'Uloga školskih volonterskih programa u razvoju obilježja građanina održivosti - studija slučaja', Doktorski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 09.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:029160

Čekolj N. Uloga školskih volonterskih programa u razvoju obilježja građanina održivosti - studija slučaja [Doktorski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 09.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:029160

N. Čekolj, "Uloga školskih volonterskih programa u razvoju obilježja građanina održivosti - studija slučaja", Doktorski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:029160