diplomski rad
Stavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo i nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu IPADA-a u nastavi
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, 2015. urn:nbn:hr:186:430864

Vrbljančević, Anita
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za psihologiju

Institucijski repozitorij: Repozitorij Filozofskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Vrbljančević, A. (2015). Stavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo i nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu IPADA-a u nastavi (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:430864

Vrbljančević, Anita. "Stavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo i nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu IPADA-a u nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:430864

Vrbljančević, Anita. "Stavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo i nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu IPADA-a u nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:430864

Vrbljančević, A. (2015). 'Stavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo i nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu IPADA-a u nastavi', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:430864

Vrbljančević A. Stavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo i nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu IPADA-a u nastavi [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:430864

A. Vrbljančević, "Stavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo i nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu IPADA-a u nastavi", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:430864