Sažetak | Tema završnog rada nosi naziv „Mogućnosti primjene računalne animacije u inženjerskom obrazovanju“ u kojem sam istraživši suvremene trendove u primjeni računalne animacije u odgojno-obrazovnom procesu i utjecaj animacije na procese učenja i poučavanja, ponajviše u inženjerstvu, dao obol u shvaćanju i korištenju računalne animacije u obrazovanju. Kako bi se utjecaj animacije u obrazovanju inženjera mogao shvatiti, bilo je potrebno napisati osnovno o samom inženjerstvu kao izuzetno važnoj vještini u svijetu u kojem živimo. Jedna od glavnih inovacija edukacijske tehnologije je pojava novih načina prezentiranja gradiva, kao što su animacije, multimedija i virtualna stvarnost. Svaka inovacija pozdravljena je sa mnogo entuzijazma i raznih popratnih istraživanja, no kako su istraživanja pokazala nejednakost rezultata, entuzijazam je nestao, a nastala su mnoga pitanja na koja sam u ovom radu pokušao odgovoriti. Prikladna primjena računalnih animacija može doprinijeti oplemenjivanju kontekstualne nastave, kao segment koji može upotpuniti jaz između suhoparne teorijske podloge i praktičnih tehničko-tehnoloških vještina. U tom smislu u radu se iznose podjele, uvjeti i ograničenja primjene računalne animacije u metodičkom i tehničkom smislu. Prikazana su kognitivna, afektivna, perepcijska, strateška i mnoga druga obilježja i utjecaji koji su, u primjeni animacije u obrazovanju, međusobno povezani, a zbog kojih je potrebno još mnogo istraživanja novim metodologijama na ovom području znanosti. |