prikaz prve stranice dokumenta Važnost samoregulacije u učenju
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Važnost samoregulacije u učenju
Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:172:640465

Jelaš, Josipa
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet

Institucijski repozitorij: repozitorij.ffst.unist.hr

Citirajte ovaj rad

Jelaš, J. (2016). Važnost samoregulacije u učenju (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:640465

Jelaš, Josipa. "Važnost samoregulacije u učenju." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:640465

Jelaš, Josipa. "Važnost samoregulacije u učenju." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:640465

Jelaš, J. (2016). 'Važnost samoregulacije u učenju', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:640465

Jelaš J. Važnost samoregulacije u učenju [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:640465

J. Jelaš, "Važnost samoregulacije u učenju", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:640465