prikaz prve stranice dokumenta THE LANGUAGE OF ADVERTISING
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
THE LANGUAGE OF ADVERTISING
Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:172:716484

Vukasović, Tina
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet

Institucijski repozitorij: repozitorij.ffst.unist.hr

Citirajte ovaj rad

Vukasović, T. (2016). THE LANGUAGE OF ADVERTISING (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:716484

Vukasović, Tina. "THE LANGUAGE OF ADVERTISING." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:716484

Vukasović, Tina. "THE LANGUAGE OF ADVERTISING." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:716484

Vukasović, T. (2016). 'THE LANGUAGE OF ADVERTISING', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:716484

Vukasović T. THE LANGUAGE OF ADVERTISING [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:716484

T. Vukasović, "THE LANGUAGE OF ADVERTISING", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:716484