Valenta, A. K. (2018). Rano učenje engleskog kao stranog jezika kod djece s posebnim potrebama (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:927893
Valenta, Ana Katarina. "Rano učenje engleskog kao stranog jezika kod djece s posebnim potrebama." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:927893
Valenta, Ana Katarina. "Rano učenje engleskog kao stranog jezika kod djece s posebnim potrebama." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:927893
Valenta, A. K. (2018). 'Rano učenje engleskog kao stranog jezika kod djece s posebnim potrebama', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:927893
Valenta AK. Rano učenje engleskog kao stranog jezika kod djece s posebnim potrebama [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:927893
A. K. Valenta, "Rano učenje engleskog kao stranog jezika kod djece s posebnim potrebama", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:927893