Vukadin, Ž. (2019). SOCIJALNO-EMOCIONALNO UČENJE DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI PUTEM IGRE (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:195743
Vukadin, Željana. "SOCIJALNO-EMOCIONALNO UČENJE DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI PUTEM IGRE." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:195743
Vukadin, Željana. "SOCIJALNO-EMOCIONALNO UČENJE DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI PUTEM IGRE." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:195743
Vukadin, Ž. (2019). 'SOCIJALNO-EMOCIONALNO UČENJE DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI PUTEM IGRE', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:195743
Vukadin Ž. SOCIJALNO-EMOCIONALNO UČENJE DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI PUTEM IGRE [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:195743
Ž. Vukadin, "SOCIJALNO-EMOCIONALNO UČENJE DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI PUTEM IGRE", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:195743