prikaz prve stranice dokumenta Afektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Afektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama
Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:172:133133

Brnada, Paula
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju

Institucijski repozitorij: repozitorij.ffst.unist.hr

Citirajte ovaj rad

Brnada, P. (2019). Afektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:133133

Brnada, Paula. "Afektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:133133

Brnada, Paula. "Afektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:133133

Brnada, P. (2019). 'Afektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:133133

Brnada P. Afektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:133133

P. Brnada, "Afektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:133133