diplomski rad
Učinak pedagoških radionica na medijsku pismenost roditelja, primjer reklame
Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:172:581130

Hrgović, Ana
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za predškolski odgoj

Institucijski repozitorij: repozitorij.ffst.unist.hr

Citirajte ovaj rad

Hrgović, A. (2020). Učinak pedagoških radionica na medijsku pismenost roditelja, primjer reklame (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:581130

Hrgović, Ana. "Učinak pedagoških radionica na medijsku pismenost roditelja, primjer reklame." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:581130

Hrgović, Ana. "Učinak pedagoških radionica na medijsku pismenost roditelja, primjer reklame." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:581130

Hrgović, A. (2020). 'Učinak pedagoških radionica na medijsku pismenost roditelja, primjer reklame', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:581130

Hrgović A. Učinak pedagoških radionica na medijsku pismenost roditelja, primjer reklame [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:581130

A. Hrgović, "Učinak pedagoških radionica na medijsku pismenost roditelja, primjer reklame", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:581130