Dodoja, I. D. (2021). Influencersko oblikovanje modnih trendova (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:688197
Dodoja, Iva Dina. "Influencersko oblikovanje modnih trendova." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:688197
Dodoja, Iva Dina. "Influencersko oblikovanje modnih trendova." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:688197
Dodoja, I. D. (2021). 'Influencersko oblikovanje modnih trendova', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:688197
Dodoja ID. Influencersko oblikovanje modnih trendova [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:688197
I. D. Dodoja, "Influencersko oblikovanje modnih trendova", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:688197