Bodrožić, A. (2024). SAMOPROCJENA ODGOJITELJA O EDUCIRANOSTI I VJEŠTINAMA KORIŠTENJA POTPOMOGNUTE KOMUNIKACIJE U RADU S DJECOM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:826996
Bodrožić, Anita. "SAMOPROCJENA ODGOJITELJA O EDUCIRANOSTI I VJEŠTINAMA KORIŠTENJA POTPOMOGNUTE KOMUNIKACIJE U RADU S DJECOM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:826996
Bodrožić, Anita. "SAMOPROCJENA ODGOJITELJA O EDUCIRANOSTI I VJEŠTINAMA KORIŠTENJA POTPOMOGNUTE KOMUNIKACIJE U RADU S DJECOM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:826996
Bodrožić, A. (2024). 'SAMOPROCJENA ODGOJITELJA O EDUCIRANOSTI I VJEŠTINAMA KORIŠTENJA POTPOMOGNUTE KOMUNIKACIJE U RADU S DJECOM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:826996
Bodrožić A. SAMOPROCJENA ODGOJITELJA O EDUCIRANOSTI I VJEŠTINAMA KORIŠTENJA POTPOMOGNUTE KOMUNIKACIJE U RADU S DJECOM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:826996
A. Bodrožić, "SAMOPROCJENA ODGOJITELJA O EDUCIRANOSTI I VJEŠTINAMA KORIŠTENJA POTPOMOGNUTE KOMUNIKACIJE U RADU S DJECOM IZ AUTISTIČNOG SPEKTRA", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:826996