Naslov DIGITALIZACIJA ADMINISTRACIJE U OSNOVNOJ ŠKOLI
Autor Kristina Biočić
Mentor Suzana Tomaš (mentor)
Član povjerenstva Dubravka Kuščević (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Mila Bulić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Suzana Tomaš (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Splitu Filozofski fakultet Split
Datum i država obrane 2024, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti
Sažetak Digitalizacija školske administracije postaje sve važnija u današnjem digitalnom
svijetu. To uključuje transformaciju načina na koji škole upravljaju svojim administrativnim
procesima kako bi postale učinkovitije i produktivnije. Digitalizacijom dolazi do promjena u
izvršavanju administrativnih poslova, komunikaciji unutar školske zajednice pa tako i
metodama podučavanja.
Projekt e-Škole igrao je ključnu ulogu u povećanju digitalne pismenosti učitelja i
učenika pružajući im priliku za stjecanje novih digitalnih vještina i upoznavanje s modernim
tehnološkim alatima. Nastavak unapređivanja digitalne pismenosti odražava se kroz Strategiju
digitalne Hrvatske, koja postavlja temelje za daljnji razvoj digitalnih kompetencija u
obrazovnom sustavu.
U ovom kontekstu, neophodan alat za digitalizaciju školstva i obrazovanja je
Informacijska i komunikacijska tehnologija (IKT). Kroz korištenje IKT-a, poboljšava se
kvaliteta nastave, pristup informacijama, administrativni procesi i razvoj digitalnih vještina
učenika. Integracija IKT-a u obrazovanje omogućuje učinkovitiju i interaktivniju nastavu,
olakšava pristup raznovrsnim obrazovnim resursima putem interneta, pojednostavljuje
administrativne procese u školama te potiče razvoj digitalnih kompetencija koje su ključne za
uspjeh u suvremenom digitalnom svijetu.
Strategija digitalne Hrvatske predstavlja dugoročni plan koji ima za cilj unaprijediti
digitalnu transformaciju različitih sektora društva, uključujući i obrazovanje. U razdoblju do
2032. godine, fokus strategije je osigurati da hrvatsko obrazovanje bude pripremljeno za
izazove i prilike koje donosi digitalno doba, što će doprinijeti boljoj pripremi učenika za
budućnost i jačanju konkurentnosti obrazovnog sustava.
Sažetak (engleski) Digitalization of school administration is becoming increasingly important in today's
digital world. This transformation enhances the way schools manage their administrative
processes, making them more efficient and productive. Digitalization brings about changes in
the execution of administrative tasks, communication within the school community, and
teaching methods.
The e-School project played a key role in increasing the digital literacy of teachers and
students by providing them with the opportunity to acquire new digital skills and familiarize
themselves with modern technological tools. The continued advancement of digital literacy is
reflected in the Digital Croatia Strategy, which lays the foundations for the further development
of digital competences in the education system.
In this context, Information and Communication Technology (ICT) is a necessary tool
for the digitalization of schooling and education. The use of ICT improves the quality of
teaching, access to information, administrative processes, and the development of students'
digital skills. The integration of ICT in education enables more efficient and interactive
teaching, facilitates access to diverse educational resources via the Internet, simplifies
administrative processes in schools, and encourages the development of digital competencies
crucial for success in the modern digital world.
The Digital Croatia Strategy represents a long-term plan to advance the digital
transformation of various sectors of society, including education. Up to the year 2032, the focus
of the strategy is to ensure that Croatian education is prepared for the challenges and
opportunities presented by the digital age. Which will contribute to better preparing students
for the future and strengthening the competitiveness of the education system.
Ključne riječi
Informacijska i komunikacijska tehnologija (IKT)
školska administracija
digitalizacija
projekt e-škole
Strategija digitalna Hrvatske
Ključne riječi (engleski)
Information and communication technology (ICT)
school administration
digitalization
e-school project
Digital Strategy of Croatia
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:172:054037
Studijski program Naziv: Učiteljski studij Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: integrirani preddiplomski i diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra primarnog obrazovanja (mag. prim. educ.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2024-09-20 07:43:53