Hržić, L. (2016). Instagram efekt: sociološka analiza novih društvenih interakcija (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:150902
Hržić, Larisa. "Instagram efekt: sociološka analiza novih društvenih interakcija." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:150902
Hržić, Larisa. "Instagram efekt: sociološka analiza novih društvenih interakcija." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:150902
Hržić, L. (2016). 'Instagram efekt: sociološka analiza novih društvenih interakcija', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:150902
Hržić L. Instagram efekt: sociološka analiza novih društvenih interakcija [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:150902
L. Hržić, "Instagram efekt: sociološka analiza novih društvenih interakcija", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:150902