prikaz prve stranice dokumenta Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo
Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2017. urn:nbn:hr:172:511895

Krvavac, Margarita
Sveučilište u Splitu
Filozofski fakultet
Odsjek za učiteljski studij

Institucijski repozitorij: repozitorij.ffst.unist.hr

Citirajte ovaj rad

Krvavac, M. (2017). Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:511895

Krvavac, Margarita. "Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:511895

Krvavac, Margarita. "Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:511895

Krvavac, M. (2017). 'Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:511895

Krvavac M. Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:511895

M. Krvavac, "Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:511895