Vranković, D. (2017). Etnografski zapisi u Reggio koncepciji predškolskog odgoja (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:314566
Vranković, Dobrila. "Etnografski zapisi u Reggio koncepciji predškolskog odgoja." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:314566
Vranković, Dobrila. "Etnografski zapisi u Reggio koncepciji predškolskog odgoja." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:314566
Vranković, D. (2017). 'Etnografski zapisi u Reggio koncepciji predškolskog odgoja', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:314566
Vranković D. Etnografski zapisi u Reggio koncepciji predškolskog odgoja [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:314566
D. Vranković, "Etnografski zapisi u Reggio koncepciji predškolskog odgoja", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Filozofski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:314566