Grahovac, E. (2024). Utjecaj društvenih mreža na porast popularnosti ženskog nogometa (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:096568
Grahovac, Ema. "Utjecaj društvenih mreža na porast popularnosti ženskog nogometa." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:096568
Grahovac, Ema. "Utjecaj društvenih mreža na porast popularnosti ženskog nogometa." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:096568
Grahovac, E. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na porast popularnosti ženskog nogometa', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:096568
Grahovac E. Utjecaj društvenih mreža na porast popularnosti ženskog nogometa [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:096568
E. Grahovac, "Utjecaj društvenih mreža na porast popularnosti ženskog nogometa", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:096568