Devčić, L. (2024). Semiotički pristup oglašavanju: analiza brendova ugg čizama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:248478
Devčić, Lucija. "Semiotički pristup oglašavanju: analiza brendova ugg čizama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:248478
Devčić, Lucija. "Semiotički pristup oglašavanju: analiza brendova ugg čizama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:248478
Devčić, L. (2024). 'Semiotički pristup oglašavanju: analiza brendova ugg čizama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:248478
Devčić L. Semiotički pristup oglašavanju: analiza brendova ugg čizama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:248478
L. Devčić, "Semiotički pristup oglašavanju: analiza brendova ugg čizama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:248478