Buzaković, M. (2019). Didaktičko - metodičke komponente hrvatskih i engleskih udžbenika povijesti - komparativna analiza (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:346107
Buzaković, Milica. "Didaktičko - metodičke komponente hrvatskih i engleskih udžbenika povijesti - komparativna analiza." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:346107
Buzaković, Milica. "Didaktičko - metodičke komponente hrvatskih i engleskih udžbenika povijesti - komparativna analiza." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:346107
Buzaković, M. (2019). 'Didaktičko - metodičke komponente hrvatskih i engleskih udžbenika povijesti - komparativna analiza', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:346107
Buzaković M. Didaktičko - metodičke komponente hrvatskih i engleskih udžbenika povijesti - komparativna analiza [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:346107
M. Buzaković, "Didaktičko - metodičke komponente hrvatskih i engleskih udžbenika povijesti - komparativna analiza", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:346107