diplomski rad
Hibridno učenje
učionica 21. stoljeća
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:131:245361

Cerovac, Krešimir
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Institucijski repozitorij: ODRAZ

Citirajte ovaj rad

Cerovac, K. (2019). Hibridno učenje : učionica 21. stoljeća (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:245361

Cerovac, Krešimir. "Hibridno učenje : učionica 21. stoljeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:245361

Cerovac, Krešimir. "Hibridno učenje : učionica 21. stoljeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:245361

Cerovac, K. (2019). 'Hibridno učenje : učionica 21. stoljeća', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:245361

Cerovac K. Hibridno učenje : učionica 21. stoljeća [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:245361

K. Cerovac, "Hibridno učenje : učionica 21. stoljeća", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:245361