Škrinjar, M. (2020). Ideologies in US Commercials: A Multimodal Analysis (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:419854
Škrinjar, Mia. "Ideologies in US Commercials: A Multimodal Analysis." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:419854
Škrinjar, Mia. "Ideologies in US Commercials: A Multimodal Analysis." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:419854
Škrinjar, M. (2020). 'Ideologies in US Commercials: A Multimodal Analysis', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:419854
Škrinjar M. Ideologies in US Commercials: A Multimodal Analysis [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:419854
M. Škrinjar, "Ideologies in US Commercials: A Multimodal Analysis", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:419854