diplomski rad
Uloga refleksivnosti u pružanju odgojno-obrazovne podrške učenicima izbjeglicama
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:131:793085

Pleš, Matea
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju

Institucijski repozitorij: ODRAZ

Citirajte ovaj rad

Pleš, M. (2021). Uloga refleksivnosti u pružanju odgojno-obrazovne podrške učenicima izbjeglicama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:793085

Pleš, Matea. "Uloga refleksivnosti u pružanju odgojno-obrazovne podrške učenicima izbjeglicama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:793085

Pleš, Matea. "Uloga refleksivnosti u pružanju odgojno-obrazovne podrške učenicima izbjeglicama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:793085

Pleš, M. (2021). 'Uloga refleksivnosti u pružanju odgojno-obrazovne podrške učenicima izbjeglicama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:793085

Pleš M. Uloga refleksivnosti u pružanju odgojno-obrazovne podrške učenicima izbjeglicama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:793085

M. Pleš, "Uloga refleksivnosti u pružanju odgojno-obrazovne podrške učenicima izbjeglicama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:793085