diplomski rad
Osobe s posebnim potrebama kao korisnici visokoškolskih knjižnica - hrvatski primjeri dobre prakse
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:131:382515

Križan Dokoza, Jagoda
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Institucijski repozitorij: ODRAZ

Citirajte ovaj rad

Križan Dokoza, J. (2021). Osobe s posebnim potrebama kao korisnici visokoškolskih knjižnica - hrvatski primjeri dobre prakse (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:382515

Križan Dokoza, Jagoda. "Osobe s posebnim potrebama kao korisnici visokoškolskih knjižnica - hrvatski primjeri dobre prakse." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:382515

Križan Dokoza, Jagoda. "Osobe s posebnim potrebama kao korisnici visokoškolskih knjižnica - hrvatski primjeri dobre prakse." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:382515

Križan Dokoza, J. (2021). 'Osobe s posebnim potrebama kao korisnici visokoškolskih knjižnica - hrvatski primjeri dobre prakse', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:382515

Križan Dokoza J. Osobe s posebnim potrebama kao korisnici visokoškolskih knjižnica - hrvatski primjeri dobre prakse [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:382515

J. Križan Dokoza, "Osobe s posebnim potrebama kao korisnici visokoškolskih knjižnica - hrvatski primjeri dobre prakse", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:382515