diplomski rad
Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:131:726167

Bunoza, Barbara
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za psihologiju

Institucijski repozitorij: ODRAZ

Citirajte ovaj rad

Bunoza, B. (2019). Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726167

Bunoza, Barbara. "Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726167

Bunoza, Barbara. "Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726167

Bunoza, B. (2019). 'Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726167

Bunoza B. Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726167

B. Bunoza, "Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726167