Šetnja kroz Karlovac / Spaziergang durch Karlstadt: Prijedlog povijesno-umjetničkog vodiča za nastavu Likovne umjetnosti i Njemačkog jezika u srednjim školama
Galović, M. (2022). Šetnja kroz Karlovac / Spaziergang durch Karlstadt: Prijedlog povijesno-umjetničkog vodiča za nastavu Likovne umjetnosti i Njemačkog jezika u srednjim školama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:544990
Galović, Martina. "Šetnja kroz Karlovac / Spaziergang durch Karlstadt: Prijedlog povijesno-umjetničkog vodiča za nastavu Likovne umjetnosti i Njemačkog jezika u srednjim školama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:544990
Galović, Martina. "Šetnja kroz Karlovac / Spaziergang durch Karlstadt: Prijedlog povijesno-umjetničkog vodiča za nastavu Likovne umjetnosti i Njemačkog jezika u srednjim školama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:544990
Galović, M. (2022). 'Šetnja kroz Karlovac / Spaziergang durch Karlstadt: Prijedlog povijesno-umjetničkog vodiča za nastavu Likovne umjetnosti i Njemačkog jezika u srednjim školama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:544990
Galović M. Šetnja kroz Karlovac / Spaziergang durch Karlstadt: Prijedlog povijesno-umjetničkog vodiča za nastavu Likovne umjetnosti i Njemačkog jezika u srednjim školama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:544990
M. Galović, "Šetnja kroz Karlovac / Spaziergang durch Karlstadt: Prijedlog povijesno-umjetničkog vodiča za nastavu Likovne umjetnosti i Njemačkog jezika u srednjim školama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:544990