Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za anglistiku Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za hungarologiju, turkologiju i židovske studije
Vinceković, I. (2022). Politeness strategies in customer-company communication on social media in Turkish and in English (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:150374
Vinceković, Ivana. "Politeness strategies in customer-company communication on social media in Turkish and in English." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:150374
Vinceković, Ivana. "Politeness strategies in customer-company communication on social media in Turkish and in English." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:150374
Vinceković, I. (2022). 'Politeness strategies in customer-company communication on social media in Turkish and in English', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:150374
Vinceković I. Politeness strategies in customer-company communication on social media in Turkish and in English [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:150374
I. Vinceković, "Politeness strategies in customer-company communication on social media in Turkish and in English", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:150374