Roginić, K. (2022). Analiza informacija primjenom Indeksa nacionalnog brendiranja u RH (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:703036
Roginić, Karla. "Analiza informacija primjenom Indeksa nacionalnog brendiranja u RH." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:703036
Roginić, Karla. "Analiza informacija primjenom Indeksa nacionalnog brendiranja u RH." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:703036
Roginić, K. (2022). 'Analiza informacija primjenom Indeksa nacionalnog brendiranja u RH', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:703036
Roginić K. Analiza informacija primjenom Indeksa nacionalnog brendiranja u RH [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:703036
K. Roginić, "Analiza informacija primjenom Indeksa nacionalnog brendiranja u RH", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:703036