diplomski rad
Konstruktivistički pristup aktivnostima e-učenja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:131:617247

Šoić, Dora
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za sociologiju

Institucijski repozitorij: ODRAZ

Citirajte ovaj rad

Šoić, D. (2022). Konstruktivistički pristup aktivnostima e-učenja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:617247

Šoić, Dora. "Konstruktivistički pristup aktivnostima e-učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:617247

Šoić, Dora. "Konstruktivistički pristup aktivnostima e-učenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:617247

Šoić, D. (2022). 'Konstruktivistički pristup aktivnostima e-učenja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:617247

Šoić D. Konstruktivistički pristup aktivnostima e-učenja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:617247

D. Šoić, "Konstruktivistički pristup aktivnostima e-učenja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:617247