Naslov Primjena e-Dnevnika u nastavi
Naslov (engleski) Application of e-Dnevnik in teaching
Autor Iva Šalamon
Mentor Ana Pongrac Pavlina (mentor)
Član povjerenstva Krešimir Pavlina (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Tomislav Ivanjko (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ana Pongrac Pavlina (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet (Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti) Zagreb
Datum i država obrane 2023-02-28, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Informacijske i komunikacijske znanosti Organizacija i informatika
Sažetak Suvremene tehnologije svakodnevno utječu na promjene i razvoj u društvu čime su zahvatile i odgojno obrazovni sustav. Imajući to u obziru, ovim radom pokušalo se približiti pojmu tehnologije u obrazovanju, promotriti informacijsko – komunikacijsku tehnologiju u obrazovanju koja uključuje nastavu, nastavnike, učenike, roditelje, SRCE i CARNet te primarno e-Dnevnik na kojem se rad temelji. Budući da se e-Dnevnik koristi već duži niz godina postoje iskustva u radu i korištenju sustava. Rad propituje iskustva nastavnika, roditelja i učenika u raznim odgojno obrazovnim institucijama Koprivničko-križevačke županije. Analizom podataka utvrđeno je kako je većina nastavnika, roditelja i učenika veoma zadovoljna aplikacijom i koriste ju svakodnevno. Ističe se veća količina prednosti aplikacije nad nedostacima klasične, papirnate verzije razredne knjige poput stalne nadogradnje i unaprjeđenja aplikacije u skladu s potrebama korisnika. Nedostaci aplikacije proizlaze iz vanjskih čimbenika poput neadekvatnosti opreme i nestabilnosti internetske veze. Također, sustav je neprilagođen institucijama za odgoj i obrazovanje djece s posebnim potrebama što je jedan od većih nedostataka. Prema navedenim prednostima e-Dnevnik je opravdao svoju implementaciju u većini odgojno obrazovnih institucija i praksi, a istovremeno ima mjesta za napredak, preinake kako bi se obrazovni sustav modernizirao i prilagodio određenim situacijama i institucijama.
Sažetak (engleski) Modern technologies influence changes and developments in society daily, which has also affected the educational system. In this context, this paper attempts to explore the concept of technology in education, looking at ICT in education, including classrooms, teachers, students, parents, SRCE and CARNet, and most importantly, e-Dnevnik on which the work is based. Since e-Dnevnik has been used for many years, there is experience in the operation and use of the system. The paper examines the experiences of teachers, parents, and students in various educational institutions in Koprivnica-Križevci County. The analysis of the data showed that most teachers, parents, and students are very satisfied with the application and use it every day. It highlights the greater number of advantages of the application over the disadvantages of the classic, paper version of the class book, such as constantly upgrading and improving the application in accordance with user needs. The disadvantages of the application stem from external factors such as inadequacy of equipment and instability of the Internet connection. Also, there is a lack of inadequacy of the system in institutions for the upbringing and education of children with special needs. According to the stated advantages, e-Dnevnik has justified its implementation in most educational institutions and practices. On the other hand, there is enough space for improvement and modifications within the application to modernize the education system and adapt to individual situations and institutions.
Ključne riječi
e-Dnevnik
IKT
suvremeno obrazovanje
nastavnici
roditelji
učenici
Ključne riječi (engleski)
e-Dnevnik
ICT
modern education
teachers
parents
students
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:131:694897
Studijski program Naziv: Informacijske znanosti; smjerovi: Arhivistika, Bibliotekarstvo, Informatika (istraživački), Informatika (nastavnički), Muzeologija i upravljanje baštinom, Informatologija Smjer: Informatika (nastavnički) Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra edukacije informatike (mag. educ. inf.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-02-28 14:07:19