Mirković, M. (2023). Strategije učenja gramatike i gramatička kompetencija kod hrvatskih učenika Ukrajinskog jezika i kulture (Model C) (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281716
Mirković, Mateja. "Strategije učenja gramatike i gramatička kompetencija kod hrvatskih učenika Ukrajinskog jezika i kulture (Model C)." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281716
Mirković, Mateja. "Strategije učenja gramatike i gramatička kompetencija kod hrvatskih učenika Ukrajinskog jezika i kulture (Model C)." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281716
Mirković, M. (2023). 'Strategije učenja gramatike i gramatička kompetencija kod hrvatskih učenika Ukrajinskog jezika i kulture (Model C)', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 06.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281716
Mirković M. Strategije učenja gramatike i gramatička kompetencija kod hrvatskih učenika Ukrajinskog jezika i kulture (Model C) [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 06.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281716
M. Mirković, "Strategije učenja gramatike i gramatička kompetencija kod hrvatskih učenika Ukrajinskog jezika i kulture (Model C)", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281716