disertacija
Provjera transdijagnostičke uloge teorije uma u objašnjenju eksternaliziranih problema djece predškolske dobi
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:131:315238

Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za psihologiju

Institucijski repozitorij: ODRAZ

Citirajte ovaj rad

Barać, B. (2023). Provjera transdijagnostičke uloge teorije uma u objašnjenju eksternaliziranih problema djece predškolske dobi (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:315238

Barać, Bruno. "Provjera transdijagnostičke uloge teorije uma u objašnjenju eksternaliziranih problema djece predškolske dobi." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:315238

Barać, Bruno. "Provjera transdijagnostičke uloge teorije uma u objašnjenju eksternaliziranih problema djece predškolske dobi." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:315238

Barać, B. (2023). 'Provjera transdijagnostičke uloge teorije uma u objašnjenju eksternaliziranih problema djece predškolske dobi', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:315238

Barać B. Provjera transdijagnostičke uloge teorije uma u objašnjenju eksternaliziranih problema djece predškolske dobi [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:315238

B. Barać, "Provjera transdijagnostičke uloge teorije uma u objašnjenju eksternaliziranih problema djece predškolske dobi", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:315238