disertacija
Uloga atribucija u procesu samostigmatizacije roditelja djece s razvojnim jezičnim poremećajem
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:131:726460

Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za psihologiju

Institucijski repozitorij: ODRAZ

Citirajte ovaj rad

Kramarić, M. (2023). Uloga atribucija u procesu samostigmatizacije roditelja djece s razvojnim jezičnim poremećajem (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726460

Kramarić, Matea. "Uloga atribucija u procesu samostigmatizacije roditelja djece s razvojnim jezičnim poremećajem." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726460

Kramarić, Matea. "Uloga atribucija u procesu samostigmatizacije roditelja djece s razvojnim jezičnim poremećajem." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726460

Kramarić, M. (2023). 'Uloga atribucija u procesu samostigmatizacije roditelja djece s razvojnim jezičnim poremećajem', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726460

Kramarić M. Uloga atribucija u procesu samostigmatizacije roditelja djece s razvojnim jezičnim poremećajem [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726460

M. Kramarić, "Uloga atribucija u procesu samostigmatizacije roditelja djece s razvojnim jezičnim poremećajem", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726460