Gašparec, V. (2023). Normativna zastupljenost ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje u kurikulumima međupredmetnih tema (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:960083
Gašparec, Valeria. "Normativna zastupljenost ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje u kurikulumima međupredmetnih tema." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:960083
Gašparec, Valeria. "Normativna zastupljenost ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje u kurikulumima međupredmetnih tema." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:960083
Gašparec, V. (2023). 'Normativna zastupljenost ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje u kurikulumima međupredmetnih tema', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:960083
Gašparec V. Normativna zastupljenost ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje u kurikulumima međupredmetnih tema [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:960083
V. Gašparec, "Normativna zastupljenost ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje u kurikulumima međupredmetnih tema", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:960083