prikaz prve stranice dokumenta Marketing društvenih medija
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing društvenih medija
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2010. urn:nbn:hr:211:443351

Šestak, Matea
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike

Citirajte ovaj rad

Šestak, M. (2010). Marketing društvenih medija (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:443351

Šestak, Matea. "Marketing društvenih medija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:443351

Šestak, Matea. "Marketing društvenih medija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:443351

Šestak, M. (2010). 'Marketing društvenih medija', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:443351

Šestak M. Marketing društvenih medija [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2010 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:443351

M. Šestak, "Marketing društvenih medija", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:443351