prikaz prve stranice dokumenta Strategija nastupa na inozemnom tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Strategija nastupa na inozemnom tržištu
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, 2013. urn:nbn:hr:211:114309

Fridrih, Biljana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Fridrih, B. (2013). Strategija nastupa na inozemnom tržištu (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:114309

Fridrih, Biljana. "Strategija nastupa na inozemnom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:114309

Fridrih, Biljana. "Strategija nastupa na inozemnom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:114309

Fridrih, B. (2013). 'Strategija nastupa na inozemnom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:114309

Fridrih B. Strategija nastupa na inozemnom tržištu [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:114309

B. Fridrih, "Strategija nastupa na inozemnom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:114309