Makšan, I. (2011). Upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji prema ITIL standardu (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:151950
Makšan, Ines. "Upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji prema ITIL standardu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:151950
Makšan, Ines. "Upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji prema ITIL standardu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:151950
Makšan, I. (2011). 'Upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji prema ITIL standardu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:151950
Makšan I. Upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji prema ITIL standardu [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2011 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:151950
I. Makšan, "Upravljanje odnosima s korisnicima u IT organizaciji prema ITIL standardu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:151950