prikaz prve stranice dokumenta Multimedija u marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Multimedija u marketingu
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, 2014. urn:nbn:hr:211:293575

Benček, Petra
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Benček, P. (2014). Multimedija u marketingu (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293575

Benček, Petra. "Multimedija u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293575

Benček, Petra. "Multimedija u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293575

Benček, P. (2014). 'Multimedija u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293575

Benček P. Multimedija u marketingu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293575

P. Benček, "Multimedija u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:293575