prikaz prve stranice dokumenta Vrijednosti za klijente i upravljanje zadovoljstvom klijenata
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Vrijednosti za klijente i upravljanje zadovoljstvom klijenata
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2009. urn:nbn:hr:211:323192

Soldo, Darijan
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike

Citirajte ovaj rad

Soldo, D. (2009). Vrijednosti za klijente i upravljanje zadovoljstvom klijenata (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:323192

Soldo, Darijan. "Vrijednosti za klijente i upravljanje zadovoljstvom klijenata." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:323192

Soldo, Darijan. "Vrijednosti za klijente i upravljanje zadovoljstvom klijenata." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:323192

Soldo, D. (2009). 'Vrijednosti za klijente i upravljanje zadovoljstvom klijenata', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:323192

Soldo D. Vrijednosti za klijente i upravljanje zadovoljstvom klijenata [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2009 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:323192

D. Soldo, "Vrijednosti za klijente i upravljanje zadovoljstvom klijenata", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:323192