Kitner, H. (2013). Trgovački sajmovi kao medij izravnog marketinga (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:157634
Kitner, Helena. "Trgovački sajmovi kao medij izravnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:157634
Kitner, Helena. "Trgovački sajmovi kao medij izravnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:157634
Kitner, H. (2013). 'Trgovački sajmovi kao medij izravnog marketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:157634
Kitner H. Trgovački sajmovi kao medij izravnog marketinga [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:157634
H. Kitner, "Trgovački sajmovi kao medij izravnog marketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:157634