prikaz prve stranice dokumenta Trgovački sajmovi kao medij izravnog marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Trgovački sajmovi kao medij izravnog marketinga
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, 2013. urn:nbn:hr:211:157634

Kitner, Helena
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Kitner, H. (2013). Trgovački sajmovi kao medij izravnog marketinga (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:157634

Kitner, Helena. "Trgovački sajmovi kao medij izravnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:157634

Kitner, Helena. "Trgovački sajmovi kao medij izravnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:157634

Kitner, H. (2013). 'Trgovački sajmovi kao medij izravnog marketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:157634

Kitner H. Trgovački sajmovi kao medij izravnog marketinga [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2013 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:157634

H. Kitner, "Trgovački sajmovi kao medij izravnog marketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:157634