Brašnić, K. (2014). Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:175971
Brašnić, Katarina. "Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:175971
Brašnić, Katarina. "Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:175971
Brašnić, K. (2014). 'Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:175971
Brašnić K. Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:175971
K. Brašnić, "Uloga prikrivenog oglašavanja na potrošače", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:175971