Runac, I. (2011). Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597827
Runac, Ivo. "Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597827
Runac, Ivo. "Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597827
Runac, I. (2011). 'Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 02.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597827
Runac I. Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2011 [pristupljeno 02.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597827
I. Runac, "Uloga BCG matrice u marketinškom planiranju", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:597827