Horvatić, N. (2014). Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:224890
Horvatić, Nives. "Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:224890
Horvatić, Nives. "Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:224890
Horvatić, N. (2014). 'Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:224890
Horvatić N. Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:224890
N. Horvatić, "Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:224890