prikaz prve stranice dokumenta Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike Varaždin, 2014. urn:nbn:hr:211:224890

Horvatić, Nives
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Horvatić, N. (2014). Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:224890

Horvatić, Nives. "Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:224890

Horvatić, Nives. "Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:224890

Horvatić, N. (2014). 'Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:224890

Horvatić N. Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:224890

N. Horvatić, "Uloga strategije distribucije u povećanju konkurentske prednosti poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:224890