Toplek, D. (2014). Izgradnja lojalnosti kupaca (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:774360
Toplek, Dijana. "Izgradnja lojalnosti kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:774360
Toplek, Dijana. "Izgradnja lojalnosti kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:774360
Toplek, D. (2014). 'Izgradnja lojalnosti kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:774360
Toplek D. Izgradnja lojalnosti kupaca [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2014 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:774360
D. Toplek, "Izgradnja lojalnosti kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:774360