prikaz prve stranice dokumenta Pozivni centri i upravljanje odnosima s klijentima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Pozivni centri i upravljanje odnosima s klijentima
Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2010. urn:nbn:hr:211:807793

Licul, Sanja
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike

Citirajte ovaj rad

Licul, S. (2010). Pozivni centri i upravljanje odnosima s klijentima (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:807793

Licul, Sanja. "Pozivni centri i upravljanje odnosima s klijentima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:807793

Licul, Sanja. "Pozivni centri i upravljanje odnosima s klijentima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:807793

Licul, S. (2010). 'Pozivni centri i upravljanje odnosima s klijentima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:807793

Licul S. Pozivni centri i upravljanje odnosima s klijentima [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2010 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:807793

S. Licul, "Pozivni centri i upravljanje odnosima s klijentima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:807793